سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

نوشتن را دوست دارم.. می‌نویسم از عبور لحظه‌های بی کلامت... سال‌هاست می‌نویسم.
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
خــــــاطــــرات مــــــاندگـــــــار
اوقــــــــــــات شرعـــــــــــی
اوقات شرعی
مطالب اخیر وبگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ هر ملتی روز یا روز هایی است که با سرنوشت آن ملت گره خورده است. 22 بهمن برای ملت ایران چنین روزی است. این روز بزرگ تاریخی، برای مردم ایران که دلبسته آزادی و طالب استقلال و مشتاق حکومتی عدل بنیاد و داد محور و اخلاق پرورند سرآغاز زندگی نوینی است که به رغم همه کژاندیشی ها و انحرافات قابل پیش بینی یا بدعت های به وجود آمده در مسیر انقلاب همچنان منشأ امید و سرچشمه نشاط است.


انقلاب اسلامی ایران از چنان اهمیتی در تاریخ انقلاب های جهان برخوردار است که از هنگام وقوع و پس از آن نظر بسیاری از صاحبنظران و اندیشمندان را به خود معطوف ساخت.

به واقع انقلاب اسلامی، انقلابی برای خدا و برای اجرای احکام الهی و استقرار عدالت بود که با مجاهدت و ایستادگی به پیروزی رسیده و ادامه یافت و دلها را تسخیر کرد. بنابراین انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار شد و ثبات و اقتدار معنوی پیدا کرد.

فرزندان انقلاب اسلامی با تأسی به امام خود همواره بر این باور بوده و هستند که تنها در سایه آزادی و استقلال امکان بنا نهادن حکومتی مردمی و مبتنی بر اسلام ناب وجود دارد و در چنین فضایی پیشرفت و آبادانی میهن تحقق پیدا می کند.

امروزه هیچ نظامی را نمی توان یافت که همچون انقلاب اسلامی، با وجود حجم سنگین تبلیغات دروغ و مخرب و فشارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و تحریمها اینگونه ایستادگی کند و از پشتوانه عظیم مردمی نیز برخوردار باشد.

امروز رسانه ها و تحلیلگران غربی که به عنوان حامی اصلی و تغذیه کننده عمده جریان فتنه عمل می کردند، به شدت نسبت به پدیده ای که روز 22بهمن از جانب ملت ایران با آن مواجه خواهند شد ابراز ترس می کنند.

اینک 35سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ستاد اکران های مردمی جشنواره عمار در استان گلستان با گرامی داشت یاد امام عزیز و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و با تعظیم به انسانهایی که از عزیزترین سرمایه های خود مایه گذاشتند تا انقلاب بماند.ضمن تبریک این مناسبت بزرگ به همه ملت شریف و گرانقدر ایران از عموم مردم کشور بالاخص مردم فهیم و انقلابی و شریف استان گلستان می خواهیم برای تجدید بیعت با آرمانهای اصیل خود با حضور پر شور و با سردادن شعارهای " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی " ، " نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی " و " الله اکبر " اراده خود را بر تداوم سربلندی ایران نشان دهند و انقلاب و رهبری عزیزمان را تا رساندن پرچم حق به دست حضرت صاحب العصر عجل الله تعالی فرجه الشریف یاری نمایند.

 

والسلام علیکم

 20 - بهمن ماه - 1392

ستاد اکران کنندگان مردمی فیلم های عمار در استان گلستان




برچسب ها : اکران
نویسنده راوی در دوشنبه 92/11/21 | نظر
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
جدیدترین کارهای من در نگارخانه ایرانی