سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

نوشتن را دوست دارم.. می‌نویسم از عبور لحظه‌های بی کلامت... سال‌هاست می‌نویسم.
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
خــــــاطــــرات مــــــاندگـــــــار
اوقــــــــــــات شرعـــــــــــی
اوقات شرعی
مطالب اخیر وبگاه

 

اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار درکانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان از اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

مهدی بیکی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: با هماهنگی صورت گرفته از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی بیش از یکصد و 10 عنوان از فیلم های چهارمین جشنواره مردمی عمار در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان قرار گرفت تا این جشنواره هر چه بیشتر به اهداف خود نزدیک شود.

وی افزود: بیش از یکصد و 10 عنوان فیلم اعم از مستند، فیلم کوتاه، پویانمایی، تیزر در بخش های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، بیداری اسلامی، دفاع مقدس طبقه بندی شد و در اختیار مدیران کانون های تخصصی و عمومی قرار گرفت.
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان هدف از اکران این فیلم ها را استفاده از فیلم های برتر حوزه های انقلابی و آزادیخواهانه این جشنواره در دهه مبارک فجر ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان دانست.

گفتنی است، جشنواره مردمی فیلم عمار در طی عمر کوتاه خود توانسته، آثار ارزشمند تصویری، در قالب های مختلف، به مخاطبان عرضه کند.

در چهار سال گذشته برگزار کنندگان جشنواره عمار توانسته اند با انتخاب آثار و انجام داوری های محتوایی و کیفی از میان حجم زیادی از انیمیشن، فیلم کوتاه، مستندهای جذاب در باب وقایع مهم تاریخ انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، آثار برگزیده و قابل قبولی را انتخاب کنند.

این جشنواره که با موضوعیت مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی برپاشده است، با جلب اعتماد ملت شهیدپرور و انقلابی در 3 هزار و 500 نقطه کشور آثار خود را به صورت مردمی به منظر علاقه مندان خود برساند.

 




برچسب ها : اکران
نویسنده راوی در شنبه 92/11/19 | نظر
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
جدیدترین کارهای من در نگارخانه ایرانی